Daimler toimii kokonaisvaltaisesti verkko- ja tietoliikenneratkaisujen toimittajana. Tarjoamme hyvällä ammattitaidolla tuoteratkaisuihin liittyviä suunnittelu-, asennus- ja ylläpitopalveluita.

Suoritamme asiantuntijapalveluita asiakkaan toivomassa laajuudessa joko kertaluontoisesti, projektipohjaisesti tai sopimuksen puitteissa.

Tarvittaessa teemme verkon kaiken suunnittelun ja toteutuksen sekä huolehdimme tuotteiden tuki- ja ylläpitopalveluista niiden koko elinkaaren ajan.

 

Tuki ja ylläpito

Daimler tarjoaa asiakkaalle teknistä tukea verkkojärjestelmien käyttöön ja mahdollisten ongelmatilanteiden ratkaisemiseen tuotteiden takuuaikana ja sen jälkeen.

Koulutus

Daimler järjestää verkkojen käyttäjille, ylläpitäjille ja asennuksia tekeville teknistä koulutusta.  

Asiakastuki

Daimlerin tekninen tuki palvelee arkisin klo 8.30-16.30. Muina aikoina sopimuksen mukaan.