Asiakastuki
Tekninen tuki
Daimlerin tekninen tuki palvelee arkisin klo 8.30-16.30.
Pyydämme sinua täyttämään tukipyyntölomakkeen palvelupyyntöä tehdässesi. Kiireellisissä palvelupyynnöissä voit ottaa yhteyttä puhelimitse.
Käytönopastusta yksityisille
Maahantuojan antama tuki rajoittuu takuunalaiseen laitteeseen liittyviin asennusta tai käyttöä koskeviin ongelmiin, emmekä opasta tietokoneen peruskäytössä tai ongelmassa joka aiheutuu internetyhteydestä tai muusta Daimlerin tuotteista riippumattomasta syystä.
Tuotteiden käyttöoppaasta tai FAQ-palvelusta löydät vastauksia useimpiin tuotteen asennukseen tai käyttöön liittyviin kysymyksiin.
Takuu ja huolto
Tuotteiden takuuaikoja ilmoitetaan tuotesivuilla, niitä voit tarvittaessa tiedustella myös teknisestä tuesta.
Jos olet henkilöasiakas ja toteat vian tuotteessa takuuajan aikana, ota yhteys ostopaikkaan. Menettele jälleenmyyjän ohjeiden mukaisesti. Älä lähetä takuuvaihtoon meneviä tuotteita suoraan Daimlerille.
Jos olet jälleenmyyjä tai muu yritysasiakkaamme voit tutustua Daimlerin takuuvaihtoja koskevaan ohjeeseen tästä.
Reklamaatiot
Daimlerille osoitetun reklamaation voit tarvittaessa tehdä sähköpostitse osoitteeseen daimlerfinland (at) daimler.fi tai puhelimitse Arto Tuure, puh. 09-5601 1142.
Ohjelmistopäivitykset
Suosittelemme, että käytät aina tuotteiden viimeisintä ohjelmistoversiota. Päivitetty ohjelmisto sattaa helpottaa asennusta tai tuoda uusia ja parannettuja toimintoja. Tutustu aina ensin tuotteen päivitystä koskevaan ohjeeseen. Mikäli tarvitset apua päivityksen tekemiseksi, voit ottaa yhteyttä tekniseen tukeen.
Daimlerin tuotteiden ohjelmistopäivityksiä ja laiteohjelmistoja voit ladata tästä.
Käyttöoppaat
Daimlerin kuluttajatuotteiden käyttöoppaita voit ladata tästä.
Jos et löydä haluamaasi käyttöopasta Lataa tiedostoja -sivulta, katso informaatio tuotteen valmistajan verkkopalvelusta tai tiedustele Daimlerin teknisestä tuesta.